Ledsen..

Ja, som ni ser så är ordet sant! det handlar om min skola.. kommer här:


För ungefär en månad sedan så skapade några klasskompisar i min klass en hatargrupp på facebook där de skriver om min lärare, att hon ska gå och dö, osv. En annan klasskompis till mig fick en så kallad ¨vännförfrågan¨ till den gruppen. Han sa nej såklart, men nu visste han om att den fanns. Han berättade det för några kompisar i klassen som blev helt förskräkta av nyheten. Bland annat jag. Vi visste inte vad vi skulle göra, skulle vi säga det till henne eller skulle vi bara låta det vara? vi kom aldrig fram till något beslut, det blev bortglömt och livet rullade på som vanligt, men vi sa till dom att ta bort den, men såklart så lyssnade dem inte!

Sedan idag, på eftermiddagen  så fick Chanette reda på det och hon blev ju såklart jätteledsen! vad hade hon gjort dem liksom?????? De 2 timmarna denna dagen var nog ett av de västa i mitt liv! jag grät så mycket och jag kände att en klump i magen började att explodera! jag orkade inte mer. Tänk dig att några killar som alltid i din klass hållde på och tetas och retas.
Men sedan gick de iväg, och då kändes det lite bättre! men jag har fortfarande ont i mina ögon, för jag grät ju så mycket.
Vet inte varför jag skrev detta på min blogg men ville bara skriva av mig, känner genast att det känns lite bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0