Dagens ...

Här kommer en TILL dagens och denna peson heter Jenni Häggström och är min bästis! :D<3
Fotograf : Beckan Olsson, tror jag xd <3
Jenni, du är min absolut bästavän och vi två hänger ihop i både våt ovh tort! <3 Igentligen har du och jag kännt varandra sedan dagis, men vi har aldrig riktigt då varit kompisar! Sedan i 4:an så blev vi bästisar och det ÄLSKAR jag ! Du är snäll, söt, otrolig generös, och helt fantastisk! <3 Tyvärr så bråkar vi ibland, men  inom mejj så känner jag alltid att det kommer bli bra ! Du och jag livet ut hand i hand!  Du är min lila ägodel som jag alltid kommer spara i mitt hjärta hela mitt liv ut! <3 Jagälskardejj mer än allt på denna jord!!!! <3 ;**
Alice♥Jenni

Kommentarer
Postat av: Jenni

Naw, detsamma ;*

Du är min ängel <3

Titta på bdb sen!

2011-11-10 @ 21:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0